Friday, March 10, 2006

ATC, ruil jij of ruil ik


nieuw in de hobbywereld, ATC of tewel artist trading cards. Worden dit de voetbal plaatjes onder de hobby-isten??? Nee oke het werkt iets anders, Het is niet een kwestie van een vaststaande collectie verzamelen, maar je maakt een serie kaartjes, of losse kaartjes en die ga je dan ruilen met andere. Zo verzamel je een berg kaartjes van andere "artists" op de kaartjes schrijf je nog je gegevens en het nummer uit de serie op. Simpel as a cookie.
Nu ben ik best creatief, graag op 30x30 om te scrappen, en op een kaart van 10x15 kan ik me ook lekker uitleven, maar dit vraagt toch wel erg veel van mijn creatieve brein, of te wel.....ik kan er niks mee geloof ik. Te klein om al die fantastische ideeen die in mijn hoofd zitten op uit te voeren geloof ik. Ik heb bewondering voor al mijn collega hobby-isten die de meest prachtige kaartjes weten te fabriceren. Maar goed zo heeft ieder nadeel ook wel weer zijn voordeel.....

a) ik houd meer van mijn (al tekort aan) tijd over voor scrappen en kaarten
b) ik ben er niet aan verslaafd geraakt (het schijnt erg verslavend te werken dat ATC virus....)
c) ik bespaar enorm aan postzegels en enveloppen want ik verstuur niks
d) ik hoef niet te piekeren over waar ik deze verzameling nu weer laat! dat geeft weer meer ruimte in mijn overvolle werk space!!

Maar je snapt het al dat ik dit oordeel niet zomaar blanco neem! Nee ik hebt terdege onderzoek gedaan naar de haalbaarheid en uitvoerbaarheid van dergelijke projecten. Ik heb een pilot gestart en moet zeggen dat ik wegens gebrek aan enthousiame dit project verder afblaas. Ik heb het echt geprobeerd.......zie foto, maar deze rage mag aan mijn deur voorbij gaan. Ik ruil niet mee in deze......Maar ik zal jullie mijn pilot project niet onthouden. Mocht je belangstelling hebben voor een kaartje van deze artist : let me know en nee ik hoef er geen kaartje voor terug.......ik zou toch eens besmet kunnen raken.....stel je voor!

No comments: