Thursday, December 01, 2005

iets te bijdehand??

vandaag had ienie een city dagje. Eerst de laatste sint inkopen doen dus zeulen met tasjes winkel in winkel uit. Lunchen bij de V&D met een capuccino en een broodje, net echt een desperate housewife en dan door naar het eerste overleg in mijn nieuwe baan. Eindelijk zie ik mijn collega's eens.
Een klein groepje. Een is er assertief, bijna agressief, ik vind dat ze niet echt aangenaam communiceerd, de anderen houden zich stil. Ik ga wel op zaken in en refereer aan het werk binnen de stichting. De managers zijn het zowaar vaak met me eens en ik denk dat ik met mijn bijdehand gedrag die collega passeer met mijn ideeen, oei en ik werk er veel korter als zij! Had ik dan toch stil moeten blijven?

Het huis is een zwijnerij, waar komt al die zooi vandaan? Ik heb het pas nog opgeruimd! Ik ga het morgen doen.....echt.......Of zei ik dat gister ook nog??
Nou ja ienie gaat eerst aan de sint verplichtingen en dan komt het huis daarna wel weer......

No comments: