Saturday, July 14, 2007

4 daagse


4-daagse


nog 3 nachtjes slapen en dan mag ik weer! Joepie!!:cheer: We lopen de 4daagse!! lekker getraind en goed gemotiveerd dus dat moet helemaal goed komen. Samen met mijn maatje gaan we er weer een paar super gezellige dagen van maken!! Zonder blaren of pijntjes hopelijk!!
Steun in elke vorm via mijn mobiel is welkom! :lol: .
Wat doet een mens zich toch aan....4x 40 km lopen en dat allemaal omdat die via gladiola zo leuk is!!, want echt waar, die medaille is stront! Wat een lelijk ding! 8-o . maar goed binnen is binnen! Ik ga voor mijn 3tje (alweer) en dit jaar ga ik hem wel halen. Ik hou jullie op de hoogte. Na de 4daagse vertrek ik meteen naar vive la france dás pas uitrusten. Sleurhut staat al gepakt op de oprit dus mocht de marsleider onverhoopt besluiten toch aftelasten dan vertrekken we gewoon eerder!! :'( .
En anders speld ik mijn 3 op en zing ik het 4daagse lied totdat we er zijn!! :shock:
duim voor me

No comments: